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자기개발/콘텐츠를 만들려면

웹 콘텐츠를 만드는 3단계 (번역)

by pastory 2020. 3. 19.

Great content marketing not only drives new visitors to your site, but also entices previous visitors to come back. A content strategy is key, so take advantage of these tools that can help.

훌륭한 콘텐츠 마케팅은 새로운 방문자를 여러분의 사이트로 유도할 뿐만 아니라 이전 방문자들이 다시 돌아오도록 유도합니다. 콘텐츠 전략이 핵심이므로 도움이 될 수 있는 이러한 툴을 활용하십시오.

1. Identify areas with high potential - 잠재력이 높은 영역을 식별합니다

Before you sit down to create any new website content, understand the interests and content consumption behavior of the users you’re aiming to reach. Find areas that offer the most potential. For instance, niche content ideas—those that have large amounts of interest or queries but few matching sites—are often worth tapping into because they offer a way to make your content stand out.

앉아서 새로운 웹 사이트 콘텐츠를 만들기 전에 도달하려는 사용자의 관심사와 콘텐츠 소비 행동을 이해해야 합니다. 가장 잠재력이 있는 영역을 찾습니다. 예를 들어, 틈새 콘텐츠 아이디어는 많은 양의 관심이나 쿼리를 가지고 있지만 일치하는 사이트들은 종종 여러분의 콘텐츠를 돋보이게 하는 방법을 제공하기 때문에 이용할 가치가 있습니다.

Google Trends shows what the world is searching for. It analyzes the popularity of top search queries in Google Search across regions and languages, and presents graphs to compare a query’s search volume over time. Keep up with trending searches, or enter any search term to discover related topics and queries. These techniques can give you a feel for what people are interested in so you can tailor your content to suit.

Google 트렌드는 세계가 찾고 있는 것을 보여줍니다. 지역 및 언어별로 Google 검색에서 상위 검색 쿼리의 인기를 분석하고, 시간 경과에 따른 쿼리의 검색 볼륨을 비교하는 그래프를 표시합니다. 추세 검색을 계속하거나 검색 용어를 입력하여 관련 항목 및 쿼리를 검색합니다. 이러한 기술들은 사람들이 어떤 것에 관심이 있는지 느끼게 해 줄 수 있기 때문에 여러분은 여러분의 콘텐츠를 적절하게 조정할 수 있습니다.

Google Question Hub collects unanswered questions directly from users to identify content gaps online. Use these insights to create better content for your audience.

Google Question Hub는 사용자로부터 직접 답변되지 않은 질문을 수집하여 온라인상의 콘텐츠 격차를 파악합니다. 이러한 통찰력을 사용하여 청중을 위한 더 나은 컨텐츠를 만들 수 있습니다.

Market Finder uncovers new opportunities to take your business global. It analyzes monthly searches, popular market trends, disposable income per capita and number of internet users by country to help you prioritize where your products, services and content will appeal most. Pinpoint a shortlist of promising new target markets for your brand and extend your site’s content to international users.

Market Finder는 비즈니스를 글로벌로 도약시킬 수 있는 새로운 기회를 제공합니다. 월간 검색, 인기 시장 동향, 1인당 가처분 소득 및 국가별 인터넷 사용자 수를 분석하여 제품, 서비스 및 콘텐츠가 가장 매력적일 위치를 우선순위로 지정할 수 있도록 지원합니다. 귀사의 브랜드에 대한 유망한 새로운 목표 시장의 요약 목록을 지적하고, 귀사의 사이트 내용을 국제 사용자들에게까지 확대합니다.

News Consumer Insights provides analysis about which traffic sources drive the most qualified users and how to better engage your visitors. For instance, when NCI shows that the number of visits per user is high but pages per visit is low, it’s a signal that your internal recirculation could be better. Put links to your best performing content at the bottom of articles and invite readers to click.

News Consumer Insights에서는 어떤 트래픽 소스가 가장 적합한 사용자를 이끌고 있는지, 그리고 방문자를 보다 효과적으로 참여시킬 수 있는 방법에 대한 분석을 제공합니다. 예를 들어, NCI에서 사용자당 방문 횟수는 높지만 방문당 페이지 수는 낮다고 표시되면 내부 재순환 기능이 향상될 수 있다는 신호입니다. 기사 맨 아래에 가장 잘 수행되는 콘텐츠에 대한 링크를 넣고 독자들이 클릭하도록 초대합니다.

Don’t forget: All content must adhere to Webmaster Quality Guidelines.

잊지 마세요: 모든 내용은 [웹마스터 품질 지침]을 준수해야 합니다.

2. Improve your content marketing - 컨텐츠 마케팅을 개선합니다.

Get to know your audience and how they engage with your site so you can see what’s working and what isn’t, then improve your content strategy accordingly.  Google Analyticsincludes a host of free tools to help you build a more complete picture of your users and identify areas where you could be doing better.

여러분의 청중과 그들이 여러분의 사이트에 어떤 식으로 관여하는지를 알게 되면 여러분은 무엇이 효과가 있는지, 무엇이 효과가 없는지를 알 수 있고, 그에 따라 콘텐츠 전략을 개선할 수 있습니다. Google Analytics는 사용자의 보다 완벽한 이미지를 구축하고 더 나은 성과를 낼 수 있는 영역을 식별하는 데 도움이 되는 다양한 무료 툴이 포함되어 있습니다.

Don’t forget to look at the bigger picture, including how people’s use of the web is evolving and how other businesses are responding.

사람들의 웹 사용이 어떻게 발전하고 있는지, 다른 기업들이 어떻게 대응하고 있는지를 포함한 더 큰 그림을 보는 것을 잊지 마세요.

Consumer Barometer shows how, when and why people around the world use the web. An evolving storehouse of online research and resources, it includes everything from country-specific data on consumers’ device preferences to insights about how people are making their purchase decisions.

Consumer Barometer는 전 세계 사람들이 웹을 사용하는 방법, 시기 및 이유를 보여줍니다. 온라인 조사 및 리소스의 진화하는 창고에는 소비자의 기기 선호도에 대한 국가별 데이터부터 사람들이 구매 결정을 내리는 방식에 대한 통찰력까지 모든 것이 포함되어 있습니다.

Success stories provide inspiration and ideas from the wider community, showing how other people are using AdSense to help fund their passions.

Success stories 는 다른 사람들이 어떻게 애드센스를 사용하여 그들의 열정을 후원하는지를 보여주면서, 더 넓은 지역사회에서 영감을 주고 아이디어를 제공합니다.

POSTED IN: ADSENSE

 

 

 

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